Ми встановили для себе високі стандарти обслуговування клієнтів:

  1. Наші адвокати та юристи зобов’язані бути на зв’язку цілодобово.
  2. У випадку неможливості відповісти на телефонний дзвінок, адвокат чи юрист перетелефонує негайно, як з’явиться можливість.
  3. Всі документи адвокати чи юристи отримують/передають від клієнта(у) за описом, другий екземпляр якого залишається у клієнта.
  4. На вхідні листи відповідаємо протягом 1 дня.
  5. Клієнтам приділяється стільки часу, скільки це необхідно для їх підготовки до судових засідань чи інших заходів. Жоден клієнт не піде в судове засідання чи на інші заходи не підготовленим.
  6. Адвокати та юристи зобов’язані інформувати клієнта про хід його справи, про отримані документи та вчинені дії.
  7. Адвокати та юристи нашого бюро зобов’язані використовувати сучасні інформаційні технології, слідкувати за останніми змінами законодавства та судової практики.
  8. Все спілкування між нами та клієнтами є конфіденційним та не підлягає розголошенню.
  9. Ми виконуємо свою роботу добросовісно та без затримок.

Все це дозволяє нам надавати юридичні послуги на високому професійному рівні.

Ми вважаємо, що зворотній зв’язок є важливим елементом для розуміння потреб наших клієнтів. Для того, щоб оцінити нашу роботу ми вітаємо будь-які Ваші відгуки та пропозиції.

Ми дійсно бажаємо почути Ваші думки про нашу роботу, для того, щоб ми могли надавати Вам юридичні послуги високої якості.

Щоб допомогти нам у досягненні високих стандартів при наданні юридичних послуг, ми будемо вдячні Вам, якщо Ви зробите посилання на наш веб-сайт у всіх повідомленнях, що стосуються нас.